just want to chat

2010年2月19日星期五

好快。。。。

好快的新年,不知不觉的新年就过了六天,今天是第七天,也是所谓的“人日”,时间是真好快,好想回到新年的第一天,因为每年的新年我都会随着我们的狮队去舞狮,就是这样的过了我的新年的六天。。。。。。很累。。。。睡眠不足。。。。。不过还是很开心,有人问当我在做一份东西是心情是怎样的????我就会答当你做每一个东西时是选择 you need a good life or u want a happy life??。。。if u choose a good life but you not happy on this,if u choose a happy life then u will feel happy n also have a good life,because when we doing anything's we want to do then must be happy thinking....but some time's u think have a good life but u r not happy 是个不健康的想法,所以我还是比较喜欢happy life,if i happy i also can get a good life too.

没有评论:

发表评论